هیئت رهروان بصیر حسینی آبینه
اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ‏ خدایا باش براى ولى خود الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى‏ ابآئِهِ، فى‏ حضرت حجت فرزند امام حسن عسكرى درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد در هذِهِ السَّاعَةِ، وَفى‏ كُلِّ ساعَةٍ، وَلِیّاً وَحافِظاً، وَقآئِداً وَناصِراً، وَدَلیلاً این ساعت و در هر ساعت یار و مددكار و نگهبان و رهبر و یاور و راهنما وَعَیْناً، حَتّى‏ تُسْكِنَهُ اَرْضَكَ طَوْعاً، وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً و دیده‏ بان تا او را از روى میل و رغبت مردم در روى زمین سكونت دهى و بهره‏ مندش سازى زمانى دراز
 
 

دارچین به علت داشتن اسانس و تانن، محرك و قابض و هضم كننده غذاست و جریان خون را افزایش می‌دهد و برای رفع سوءهاضمه و نفخ مفید است. به نقل از خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان: دارچین به عنوان رمز جوانی یاد شده است و مصرف روزانه آن برای سلامت انسان بسیار اهمیت داردو همچنین مصرف آن موجب افزایش قوای بدن می‌شود، كلیه‌ها را گرم ضعف كمر و پاها را از بین می‌برد و برای درمان كم‌خونی مفید است. دارچین موجب آرامش بدن می‌شود دارچین به علت داشتن تانن در رفع اسهال، ضعف عمومی بدن و انعقاد خون نیز مفید است و مانند گرد و تنتور به صورت دارو به كار می‌رود. ضد درد و آنتی‌اكسیدان است دارچین گیاهی است كه در ایران وجود ندارد و بیشتر از كشورهای شرق آسیا وارد می‌شود. پوسته‌های این درخت دارای اسانس زیادی است و بهترین پوسته دارچین پوست درختان یك تا 6 ساله است و اگر سن درخت بیشتر از 6 سال باشد، اسانس گیاه كاهش پیدا می‌كند. بهتر است پوست دارچین تا زمان مصرف، پودر نشود به دلیل اینكه اسانس آن از بین می‌رود همچنین بهتر است پودر دارچین در ظروف شیشه‌ای رنگی نگهداری شود. بدترین ظروف برای نگهداری ادویه‌ها ظروف پلاستیكی است كه موجب تبخیر اسانس ادویه می‌شود.

 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:, :: 12:49 :: توسط : گل یاس


کارشناس مسئول گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: کارشناسان برای برطرف شدن جوش‌های صورت مصرف خاکشیر را توصیه می‌کنند.

زاصغر نقشی، افزود: اندام دارویی گیاه خاکشیر، دانه خاکشیر است که در میوه‌های خورجین و باریک قرار دارد.

وی تشریح کرد: مخلوط جوشانده یک قاشق ترنجبین با دو قاشق غذاخوری خاکشیر و مصرف هر روز صبح ناشتا به مدت دو هفته جوش‌های صورت را از بین خواهد برد.

نقشی ادامه داد: از گل‌ها و برگ‌های این گیاه می‌توان برای رفع بیماری‌های ناشی از کمبود ویتامین ث بهره گرفت.

کارشناس مسئول گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از اسیدهای چرب در این گیاه دارویی گفت و یادآور شد: خاکشیر دارای تعدادی از اسیدهای چرب مانند اسید لینوئیک، اسید لینولنیک، اسید اولئیک، اسید پالمتیک و اسید استئاریک است.

وی با اشاره‌ به بهترین ویژگی خاکشیر اظهار کرد: خاصیت ضدعفونی‌کنندگی خاکشیر را از بهترین ویژگی‌های این گیاه دارویی می‌دانند ‌و به همین دلیل‌ برای برطرف شدن ناراحتی‌های روده مثل اسهال یا حتی یبوست توصیه می‌شود.

نقشی ضمن توصیه ‌به افراد لاغر تاکید کرد: افراد لاغر و کسانی که تمایل به افزایش وزن دارند، مصرف خاکشیر با شیر صبح ناشتا درمان لاغری و افزایش وزن را در پی خواهد داشت.
منبع: ایسنا


ارسال شده در تاریخ : شنبه 5 شهريور 1392برچسب:امام زاده سید ابراهیم,باخرز آبینه, :: 22:3 :: توسط : گل یاس

 

 




راه حل چاق کردن سریع صورت
چند راه حل ساده برای چاق کردن صورت شمایی که از لاغری رنج می بری!



۱- نشاسته موجود در سیب زمینی سرخ شده یا آب پز باعث چاقی موضعی صورت می گردد. در حالیکه نشانسته مواد غذایی دیگر مانند ماکارونی کل اندام را چاق می کند.



۲- نوشیدن زیاد آب، آب میوه و سایر مایعات بهترین و کم هزینه ترین راه برای لطافت پوست و چاقی موضعی صورت است.



۳- شیره ی خرما و شیره انگور برای چاقی موضعی صورت موثر است.



۴- تحرک و ورزش کردن به خصوص ورزش های هوازی به داشتن صورت شاداب، شفاف و چاق کمک می کند.



۵- نوشیدن آب هویج به همراه نارگیل و شکر صبح ها بنوشید.



۶- از خوردن کلم، کاهو، خیار و گوجه فرنگی غافل نشوید.


ارسال شده در تاریخ : جمعه 13 دی 1392برچسب:امامزاده سید ابراهیم,باخرزآبینه, :: 21:32 :: توسط : گل یاس


برای راست چین کردن نوشته: ctrl + r


برای چپ چین کردن نوشته :ctrl + l

برای وسط چین کردن نوشته : ctrl + e

برای کپی کردن: ctrl + c

برای چسباندن (پیست کردن): ctrl + v

برای بریدن (کات کردن): ctrl + x

برای ضخیم کردن قلم متن تایپ شده : ctrl + b

برای کج کردن متن تایپ شده : ctrl + i

برای زیر خط دار کردن متن تایپ شده : ctrl + u

برای پرینت گرفتن از صفحه تایپ شده : ctrl + p

برای باز کردن یک صفحه جدید : ctrl + n

برای تایپ علائم ریاضی در word از کلید های میانبر زیر استفادهکنید :

علامت جمع + : (=)+ shift

علامت ضربدر × : (÷)+ shift

علامت تقریبی ~ : (÷)+ shift

علامت درصد % : (5)+ shift

علامت دلار $ : (4)+ shift

علامت ستاره * : (8)+ shift

علامت چهار خونه # : (3)+ shift

...




 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 19 آبان 1392برچسب:امامزاده سيد ابراهيم ,آبينه,باخرز, :: 12:21 :: توسط : گل یاس


این ترفند به شما این امکان را می‌داد تا با ساخت یک پوشه و نامگذاری آن به عبارتی خاص، به‌تمامی بخش‌های تنظیماتی ویندوز دسترسی یابید. این ترفند در ویندوزهای ویستا و 7 و 8 تست شده است .

روش به‌کارگیری این ترفند به شرح زیر است:

توجه: استفاده از این ترفند در ویندوز ویستا 64 بیت مشکلاتی را به‌وجود آورده است، بنابراین توصیه می‌کنیم از به‌کارگیری آن در این نسخه از ویندوز خودداری کنید.

1ـ ابتدا در محلی روی هارد‌دیسک یک پوشه جدید ایجاد کنید (برای انجام این کار می‌توانید در بخشی خالی روی دسکتاپ کلیک راست کرده و از منوی New گزینه‌ folder را انتخاب کنید)

2ـ نام پوشه ایجاد شده را با انتخاب گزینه Rename به عبارت زیر تغییر دهید:

computerman.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

3ـ مشاهده می‌کنید که پس از تغییر نام، تصویر پوشه شما به شکل آیکون‌های کنترل‌پانل تغییر می‌کند و نام آن نیز به عبارت computerman تغییر یافته است. از این پس می‌توانید براحتی با 2 بار کلیک روی این آیکون، به تنظیمات بیش از 270 ابزار مختلف (در 46 گروه مختلف) دسترسی یابید.

بجای عبارت computerman هر نام دلخواهی را میتوانید استفاده کنید.


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:امامزاده سید ابراهیم,آبنیه,باخرز, :: 21:57 :: توسط : گل یاس

                                                 
علی عباس یاسین جوانی که تنها ۲۵ سال داشت در اوج برومندی و در حالی که ۲ کودک ۳ و ۵ ساله داشت، به ندای هل من ناصر و پاسداری از حرم حضرت زینب(س) لبیک گفت و در کنار حرم عمه سادات به شهادت رسید.

 در دنیایی که همه به نوعی در حال زمین‌گیر شدن و زمینی شدن هستند و به خانه‌ای و کاشانه‌ای و زن و فرزندی در نوع حلال خود و در نوع غیر حلال خود دلبسته و مشغول به هزاران بازی این چرخ گردون شده‌اند، هستند جوانمردانی از تبار علی (ع) که در وسط جاذبه‌‌های دنیوی و از کنار سواحل مدیترانه برخاسته‌اند و از زن و فرزند و همه خوشی‌های حلال و حرام دنیا عبور کرده‌اند.

علی عباس یاسین جوانی که تنها ۲۵ سال داشت در اوج زیبایی و برومندی و در حالی که ۲ کودک ۳ و ۵ ساله بنام‌های زهرا و محمد داشت، در قرن ۲۱ به ندای هل من ناصر و پاسداری از حرم حضرت زینب لبیک گفت.

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:امام زاده سید ابراهیم,آبینه{آبنیه}, :: 15:56 :: توسط : گل یاس

 


پس از نبش قبر حجر بن عدی صحابی پیامبر (ص) توسط جبهه تروریستی النصره، صدها وهابی تکفیری مرقد جعفر طیار را در اردن به آتش کشیدند.


قبر جعفر طیار

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر ؛ پس از هتک حرمت به مرقد "حجر بن عدی" و نبش قبر این صحابه پیامبر در حومه دمشق، این بار صدها تکفیری افراطی مرقد "جعفر طیار" را در شهر "کرک" واقع در جنوب اردن به آتش کشیدند.

رسانه ها گزارش دادند که دولت اردن در قبال این جنایت سکوت اختیار کرده و رسانه های این کشور نیز این خبر را پخش نکرده اند.

این در حالی است که خشم جهان اسلام در نتیجه تجاوزات هدفمند وهابیون تکفیری به مقدسات اسلامی افزایش یافته است.

خاطر نشان می شود سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله ضمن هشدار در خصوص اقدامات تروریستهای تکفیری برای نبش قبر صحابه پیامبر و اهل بیت، اعلام کرده بود که از مرقد حضرت زینب دفاع خواهد کرد تا سایه فتنه تکفیریها را از آن دور کند.

سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله ضمن هشدار در خصوص اقدامات تروریستهای تکفیری برای نبش قبر صحابه پیامبر و اهل بیت، اعلام کرده بود که از مرقد حضرت زینب دفاع خواهد کرد تا سایه فتنه تکفیریها را از آن دور کند

تروریستها با انتشار عکسهای این جنایت شنیع در صفحات اجتماعی خود به اقدام خود افتخار کرده و تهدید به تداوم این هتک حرمتها به سایر اماکن متبرکه اسلامی از جمله حرم مطهر حضرت زینب(س) کردند.

منبع:tebyan.net


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 9:56 :: توسط : گل یاس


هنگامی که از چشمانتان زیاد استفاده می‌کنید، خسته می‌شوند. بنابراین جای تعجبی نیست که هنگامی که برای ساعت‌های طولانی به صفحه نمایش رایانه خیره می‌مانید، دچار سوزش و درد چشم شوید. به گفته پزشکان مایو کلینیک، «با وجودی که خستگی چشم آزاردهنده است اما معمولا مشکل حادی نیست و پس از استراحت دادن به چشم‌ها برطرف می‌گردد.»


زندگی آنلاین می‎نویسد: هنگامی که پشت رایانه نشسته‌اید و روی صفحه ‌کلید تایپ می‌کنید، فقط انگشتان و چشمان شما کار نمی‌کنند بلکه تمام اندام‌های بدن شما در حال فعالیت هستند. اما متأسفانه، علیرغم این واقعیت، این کار شما ورزش محسوب نمی‌شود.

علایم بالینی اعتیاد به اینترنت

گسترش روزافزون خدمات اینترنت و زمان زیادی که افراد به طور روزانه در فضای مجازی می‌گذرانند، مشکلات و بیماری‌های متعدد جسمی و روانی به همراه داشته است که در زیر به معرفی ده نمونه از شایع‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

10. خستگی چشم

هنگامی که از چشمانتان زیاد استفاده می‌کنید، خسته می‌شوند. بنابراین جای تعجبی نیست که هنگامی که برای ساعت‌های طولانی به صفحه نمایش رایانه خیره می‌مانید، دچار سوزش و درد چشم شوید. به گفته پزشکان مایو کلینیک، «با وجودی که خستگی چشم آزاردهنده است اما معمولا مشکل حادی نیست و پس از استراحت دادن به چشم‌ها برطرف می‌گردد.»

9. اضطراب سلامتی/ فاجعه‌سازی از درد

بعضی افراد مایلند علائم درد در بدنشان را به طور مبالغه‌آمیزی تفسیر کنند. روان‌شناسان به این تمایل، «فاجعه‌سازی از درد» می‌گویند. یعنی تمایل به در نظر گرفتن بدترین احتمالات به هنگام حس درد. منظور از اضطراب سلامتی نیز این است که فرد حس کند مشکل جدی سلامتی دارد و این اضطراب با نتایج طبیعی آزمایش‌های پزشکی و اطمینان بخشی پزشک متخصص از بین نرود. اینترنت به دلیل وجود حجم زیاد اطلاعات نادرست، تأیید نشده و غیرعلمی و این باور در مردم که هرچه در اینترنت هست قابل اطمینان می‌باشد، می‌تواند باعث تشدید اختلال روانی «خود بیمار انگاری» گردد.


 


منبع : ایتنا



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:بيماري هاي مجازي, :: 9:28 :: توسط : گل یاس

                                                  
بانکداری موبایلی یا Mobile Banking در واقع سامانه ای است که از طریق تلفن همراه و به صورت سیار به کاربران خدمات بانکی ارائه می دهد . در این روش معمولا با نصب یک نرم افزار روی گوشی موبایل می توانید از خدمات بانکی مثل میزان موجودی حساب ، انتقال وجه و پرداخت قبوض استفاده کنید . البته خدمات متنوع دیگری نیز به کاربران ارائه می شود که بستگی به بانک مورد نظر شما دارد . از این موارد می توان به مشاهده چند گردش مالی اخیر ، درخواست دسته چک و ... اشاره کرد .
هیچ کس دوست ندارد حساب بانکی اش خالی شود و برای پیدا کردن پولش ماه ها وقت هدر بدهد و بین شعب دادگاه و کلانتری ها سرگردان شود. ازسوی دیگر مزایای این سرویس هم چنان زیاد است که نمی توان از آن گذشت پس اگر می خواهید در امنیت کامل از موبایل بانکینگ استفاده کنید رعایت این نکات ضروری به نظر می رسد.
اولین توصیه ، مراقب تلفن همراه خود باشید :این بار نه به خاطر اینکه گوشی شما با ارزش است بلکه به این خاطر که سرقت موبایل شما به معنی سرقت تمام اطلاعات بانکی شما و درنتیجه خالی شدن حسابتان است.
اما برای اطمینان بیشتر برای اینکه اگر خدای ناکرده موبایل شما به سرقت رفت لازم است به این نکات توجه کنید.
برای گوشی تان رمز بگذارید.

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:همراه بانک,موبایل بانک, :: 22:56 :: توسط : گل یاس

با این روش ۵ دقیقه شارژ رایگان بگیرید


                                             

شرکت همراه اول در راستای شعار خود «هیچ کس تنها نیست» با عرضه مجموعه سرویسهای چتر اضطراری، مشترکین اعتباری را در هنگام تمام شدن شارژ حمایت می نماید.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ، سرویسهای چتر اضطراری شامل موارد زیر است:

”مکالمه اضطراری”، “درخواست تماس” و “درخواست شارژ” (خرید شارژ همراه اول )

این سرویسها با کد میانبر #۲۶*۱۱۱* قابل استفاده می باشد.
در سرویس “مکالمه اضطراری”، 
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:همراه اول ,شارژ رایگان,مکالمه رایگان, :: 9:11 :: توسط : گل یاس

                                                               



كافيست تا يك SMS طبق الگويي كه در زير آمده است بفرستيد تا به درخواستتان پاسخ داده شود:

فرض كنيد ميخواهيد صورتحساب خود از تاريخ "شانزدهم فروردين ماه 1386" تا "شانزدهم ارديبهشت ماه 1386" را داشته باشيد.
با استفاده از كاراكترهاي انگليسي اين SMS را تايپ كرده و به شماره ي 30009 ارسال كنيد:
860116,860216

دقت كنيد:
1-تاريخ شروع: 860116
2-كاما: ,
3-تاريخ خاتمه: 860216

در پاسخ به اين درخواست شما چنين SMS اي برايتان ارسال ميشود ، به عنوان مثال:

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:موبایل,مشاهده صورتحساب موبایل از طریق SMS , :: 8:20 :: توسط : گل یاس

                                                    
مواردی وجود دارد که می توان در مواقع فوری خطرناک انجام داد. موبایل شما می تواند یک نجات دهنده زندگی یا یک ابزار فوری برای نجات باشد. مواردی را که می توانید با موبایل انجام دهید را ببینید.


مواردی وجود دارد که می توان در مواقع فوری خطرناک انجام داد. موبایل شما می تواند یک نجات دهنده زندگی یا یک ابزار فوری برای نجات باشد. مواردی را که می توانید با موبایل انجام دهید را ببینید.


اول - وضعيت فوق العاده

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:موبایل,ترفند های موبایل, :: 23:44 :: توسط : گل یاس


کامپیوترها برای سهولت و سرعت بخشیدن به زندگی انسان‌ها بوجود آمده‌اند، اما بعضی وقت‌ها آنقدر مشکلات بزرگی برای این وسایل آرامش‌ساز بوجود می‌آیند که فلسفه وجودیشان کاملاً زیر سوال می‌رود. وقتی کامپیوتر کند عمل می‌کند، بیشتر توصیه می‌شود که روی آن آنتی ویروس نصب کنید یا رم آن را ارتقاء دهید و یا حتی ویندوز را دوباره نصب کنید. 

                                                 



به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ اما شما دقیقاً از دلیل این کندی خبر ندارید. مطالبی که در زیر می‌آید هم تصورات و فرضیه‌های غلط عامه کاربران در مورد علت عملکرد کند کامپیوتر را بازگو می‌کند و هم راه حل‌هایی برای بهبود و رفع این مشکل ارائه می‌کند. شما را به مطالعه این موارد دعوت می‌کنیم.

فرضیه اول: نصب یک آنتی ویروس گران قیمت می‌تواند سرعت کامپیوترم را افزایش دهد
 
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:کامپیوتر,عیوب شناسی از کامپیوتر, :: 12:45 :: توسط : گل یاس

                                                    

تا تا دقایقی  دیگه امسالم تموم می شه ؛ خوب یا بد ، تلخ یا شیرین ، سخت یا آسون ! ولی از اون گذشته ، سر سفره های هفت سینتون موقع تحویل سال ، در حال خوندن دعا برای ما هام دعا كنید .

یا مقلب القلوب و الابصار


Oh reformer of hearts and minds

یا مدبر الیل و النهار

Director of day and night

یا محول الحول و الاحوال

and transformer of conditions

حول حالنا الی احسن الحال

Change ours to the best in accordance with your will

سال نو مبارك


Happy New Year

سر سال نو ، هرمز فروردین

برآسوده از رنج تن ، دل ز كین


بزرگان بشادی بیاراستند

می و رود و رامشگران خواستند
 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 اسفند 1387برچسب:دعای تحویل سال نو, :: 13:37 :: توسط : گل یاس

                                              تولد زينب(س) و گريه پيامبر بر مصايب آن

زينب كبرى (س) روز پنجم جمادى الاول سال 5 يا 6 هجرت در مدينه چشم به جهان گشود. خبر تولد نوزاد عزيز، به گوش رسول خدا (ص) رسيد. رسول خدا (ص) براى ديدار او به منزل دخترش ‍ حضرت فاطمه زهرا (س) آمد و به دختر خود فاطمه (س) فرمود:

((دخترم ، فاطمه جان ، نوزادت را برايم بياور تا او را ببينم )).

فاطمه (س) نوزاد كوچكش را به سينه فشرد، بر گونه هاى دوست داشتنى او بوسه زد، و آن گاه به پدر بزرگوارش داد. پيامبر (ص) فرزند دلبند زهراى عزيزش را در آغوش كشيده صورت خود را به صورت او گذاشت و شروع به اشك ريختن كرد. فاطمه (ص) ناگهان متوجه اين صحنه شد و در حالى كه شديدا ناراحت بود از پدر پرسيد: پدرم ، چرا گريه مى كنى ؟!

رسول خدا (ص) فرمود: ((گريه ام به اين علت است كه پس از مرگ من و تو، اين دختر دوست داشتنى من سرنوشت غمبارى خواهد داشت ، در نظرم مجسم گشت كه او با چه مشكلاتى دردناكى رو به رو مى شود و چه مصيبتهاى بزرگى را به خاطر رضاى خداوند با آغوش باز استقبال مى كند)).



9- زينب كبرى ، ص 137.
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 26 اسفند 1391برچسب:حضرت زینب,ولادت حضرت زینب, :: 22:2 :: توسط : گل یاس

چيزي كه مهم است، نسل جوان ماست؛ طوري كه مقام معظم رهبري مي‌فرمايند: سه چيز را براي نسل جوان ما خواسته‌اند. همه‌تان هم همه‌جا ديده‌ايد. در اصل ايشان ورزش، تعليم و تربيت و تهذيب را بعنوان سه اصلي كه خودشان انجام مي‌دهند، براي همه ما خواسته‌اند كه ما هم ان‌شا‌الله انجام بدهيم.



يك روز آقا بيشر نماز مي‌خواند،‌ يك روز بيشتر قرآن مي‌خواند ...

اگر يك روز كاري ايشان را تعريف كنم، هر سه مورد را كه ايشان براي ما جوانان گفته‌اند، در آن مي‌بينيم. ايشان حدود 
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, :: 10:3 :: توسط : گل یاس

نکته گوشی نوکیا : ( این کدها را از سمت چپ به راست وارد گوشی نمائید) 

#06#*
سریال نامبر گوشی را نشان میدهد ( IMEI )

#92702689#*
نمایش : سریال نامبر گوشی ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید. ( روی گوشی 3310 – 3660 )

#3370*
با این کد شما از حالت EFR استفاده خواهید کرد که باعث میگردد از حداکثر کیفیت صدای گوشی برخوردار شوید اما در عوض مصرف باطری شما کمی بالاتر خواهد رفت
بر روی گوشی نوکیا 3310 آزمایش شد و عمل کرد

#3370#
حالت EFR را غیر فعال میسازد.

#4720#*
گوشی را در حالت کیفیت صدای پائین قرار می‌دهد و در عوض مصرف باطری شما درحدود 30 درصد کاهش میابد.

#4720#*
حالت قبل را غیر فعال میسازد.


 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:کد گوشی,کدهای مخفی گوشی, :: 22:4 :: توسط : گل یاس

این کدها و نکات ، مربوط به K700 و K700i می باشد و سایر گوشیها سری w_k_s 

توضیحات:
> به معنای حرکت دادن جوی استیک گوشی به سمت چپ
< به معنای حرکت دادن جوی استیک گوشی به سمت راست

به ترتیب از سمت چپ به راست کدها را وارد کنید:

*>*>>*<
دسترسی به service menue


11*>*>>*<
ورژن فیرم ویر ( سیستم عامل ) گوشی را نشان می دهد.


#06#*
نمایش سریال نامبر گوشی


برای اینکه سریع حالت بی صدا ( silent ) گوشی را فعال یا غیر فعال کنید باید کلید c را فشار داده و نگه دارید.


با فشردن هر حرفی بر روی صفحه گوشی و نگه داشتن آن شما وارد Address Book گوشی شده و لیست نامهائی که با آن حرف شروع می شوند را خواهید دید. برای مثال با نگه داشتن دگمه شماره 5 گوشی ، شما وارد آدرس بوک گوشی شده و لیست تمام نامهائی را که با حرف j شروع می شوند را خواهید دید.


در حالت دوربین:

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:کد گوشی,کد های مخفی گوشی, :: 22:2 :: توسط : گل یاس

آنتي ويروس NOD32 را مي‏توان يكي از محبوب‏ترين و پرطرفدارترين آنتي ويروس‏هاي مورد استفاده كاربران دانست. اين آنتي ويروس در عين سهولت استفاده داراي امكانات و توانايي‏هاي زيادي است. يكي از امكاناتي كه NOD32 در اختيار كاربر قرار مي‏دهد امكان تنظيم يك پسورد بر روي آن است. به طوري كه جهت استفاده از آنتي ويروس و تغيير تنظيمات آن حتماً بايستي رمز عبور از پيش تعيين شده را وارد كرد. اما ممكن است به هر دليلي اين رمز عبور را فراموش يا گم كرده باشيد. در اين حالت حتي امكان پاك كردن آنتي ويروس نيز وجود ندارد. در اين ترفند قصد داريم نحوه پاك كردن رمز عبور تنظيم شده بر روي آنتي ويروس NOD32 را براي شما بازگو نماييم.


بدين منظور:

ابتدا بايستي ويندوز را در حالت Safe Mode بالا بياوريد (براي اين كار پس از روشن شدن سيستم به طور متوالي كليد F8 را بزنيد و پس از پديدار شدن منوي Windows Advanced Options، در ميان گزينه‏هاي موجود Safe Mode را انتخاب كنيد).

پس از ورود به محيط ويندوز در اين حالت، از منوي Start بر روي Run كليك نماييد و عبارت regedit را وارد كرده و Enter بزنيد. در صورت استفاده از ويندوز ويستا يا 7، پس از كليك بر روي منوي Start بلافاصله عبارت regedit را وارد نماييد و Enter بزنيد تا وارد محيط ويرايشگر رجيستري ويندوز شويد.

اكنون در رجيستري به مسير زير برويد:





 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:NOD,NOD32, :: 21:30 :: توسط : گل یاس

در گروه Yahoo عضو شده اید و هر روز ده ها ایمیل دریافت می کنید و از این وضع خسته شده اید؟ 

برای رهایی از این وضع و لغو عضویت در گروه یاهو به آدرس http://groups.yahoo.com بروید.

روی Sign in کلیک کنید و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.

در کنار My Groups در سمت چپ صفحه  لیست گروه هایی که عضو آن هستید قرار دهید 

روی Manage کلیک کنید.

سپس در صفحه ای که می آیدروی Edit myGroups در بالای سمت چپ صفحه کلیک کنید.

از هر گروهی که میخواهید خارج شوید، Leave Group را در مقابل آن علامت بزنید. 

Save changes را علامت بزنید تا تغییرات مورد نظر شما ذخیره شوند.

اگر هم می خواهید عضو گروه باشید ولی ایمیلی دریافت نکنید، می توانید Delivery Message را در لیست بالا به No Email تغییر دهید.

منبع:هماآنلاین
 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:یاهو,لغو عضویت در یاهو, :: 21:26 :: توسط : گل یاس

پیشنهاد ما به شما برای گذراندن اوقات فراغت و داشتن یک روز زیبا در کنار مرقد مطهر امام زاده سید ابراهیم

 زیارتگاه امام زاده سید ابراهیم هر روزه پذیرای زائرین زیادی می باشد.که از امکانات رفاهی مثل ظروف رایگان ،اتاق اسکان زائر،بوفه،آب،برق وسرویس بهداشتی برخوردار است.

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 اسفند 1398برچسب:عکس,عکس مذهبی,عکس زیارتگاه سید ابراهیم_آبینه ,بهترین مکان برای تفریح, :: 20:16 :: توسط : گل یاس

 

خدمات در حال انجام همراه بانك ملی نسخه جدید 2.5
انتقال از حساب به کارت
دریافت اطلاعات تسهیلات
صورت حساب کارت
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, :: 12:41 :: توسط : گل یاس

خدمتی جدید از بانک ملی ایران

خدمات فعال در اين سامانه به شرح ذيل مي باشد .(اين خدمات در حال توسعه مي باشند)
خريد
اعلام موجودي
پرداخت قسط
مسدودي كارت
خريد شارژ
پرداخت قبض
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, :: 12:26 :: توسط : گل یاس

بازار پر رونق آجیل شب عید، به هر حال وسوسه کننده است که احتمالا به تقلب منجر می شود.
یکی از راه های تقلب هم رنگ کردن آجیل است؛ همان بلایی که سر گنجشک می آورند و به جای قناری می فروشند. با این تفاوت که آجیل کهنه و فاسد را رنگ می کنند و به جای آجیل تازه می فروشند. آجیل رنگ شده، علاوه بر اینکه پول را هدر می دهد، قطعا برای سلامتی هم مضر است.

رییس اداره نظارت بر بهداشت اماکن و مواد غذایی وزارت بهداشت، توصیه می کند پیش از خرید آجیل، یک مشت از آن را در دست بگیرید و اگر رنگ پس نداد، بخرید.
سید رضا غلامی دراین باره گفت: “برای اطمینان از سلامت آجیل، باید مدتی آن را دست نگه داشت و در صورتی که دست رنگی شد نباید آن را خریداری کرد. رنگ آجیل نشان دهنده استفاده از رنگ های غیر مجاز است.”

او آجیل‌هایی که کرم زده باشد، نم یا رطوبت داشته باشد را از این دست آجیل های رنگ شده عنوان می کند و می گوید برای خرید مناسب نیست: “به طور معمول تخمه هایی که به دست رنگ پس بدهند یا پسته هایی که بیش از 
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:آجیل,آجیل شب عید, :: 9:48 :: توسط : گل یاس

شرح سرویس 
سرویس انتقال اعتبار ویژه مشترکین دائمی (Postpaid2Prepaid Balance Transfer) سرویسی جذاب است که به مشترکین امکان می دهد در زمانی بسیار کوتاه از خطوط دائمی برای خطوط اعتباری شارژ یا اعتبار منتقل کنند. به این ترتیب مشترکین اعتباری همراه اول می توانند علاوه روش های مرسوم تهیه شارژ، از طریق خط دائمی نیز شارژ خود را افزایش دهند. مبلغ منتقل شده در این سرویس در پایان دوره بر روی قبض مشترک دائمی ارائه می شود.

روش انتقال
مشترکین می توانند با اتصال به سامانه پیامکی به شماره 8911 از این سرویس بهره مند شوند.




دستور انتقال اعتبار به شکل زیر است. این دستور باید به شماره 8911 ارسال شود:


شماره مقصد به صورت کامل با پیش شماره*مبلغ انتقال به ریال*رمز انتقال
مانند نمونه زیر


12345678*10000*09191111111



 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:همراه اول,انتقال اعتبار همراه اول, :: 22:25 :: توسط : گل یاس

 در این مطلب شیوه‌ی فعالسازی اینترنت GPRS (یا EDGE) ایرانسل ، نحوه فعال سازی بسته های افزایشی و تعرفه های مربوط به استفاده از این سرویس به طور کامل توضیح داده شده. اگر قصد دارید از سیمکارت ایرانسل برای اتصال به اینترنت استفاده کنید، این مطلب برای شماست.

فعال سازی GPRS
شما با استفاده از gprs ایرانسل، که تکنولوژی جدیدتر آن همان edge است، می‌توانید در هر جایی که ایرانسل خط دهی دارد، با استفاده از موبایل خود به اینترنت متصل شوید. برای فعال کردن این سرویس روی سیمکارت خود، کد دستوری زیر را وارد کنید:




پس از وارد کردن این کد، تنظیمات gprs ایرانسل به گوشی شما ارسال می‌شود و شما باید آن را install یا save کنید.
روش دیگر برای دریافت تنظیمات gprs، ارسال یک پیامک به شماره ۲۲۲۵ به شکل زیر است:


 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:ایرانسل,فعال سازی اینترنت ایرانسل, :: 21:59 :: توسط : گل یاس


این 10 توصیه را هنگام کار در دنیای وب به یاد داشته باشید:


1. هنگام باز کردن فایل های پیوست در ایمیل ها دقت کنید.

2. به ایمیل های ناخواسته پاسخ ندهید.

3. هرگز چیزی را از طریق یک اسپم (هرزنامه) خریداری نکنید.

4. بر روی پیوندها (لینک ها) ی ایمیل هایی که از شما درخواست انجام فوری چیزی را دارند کلیک نکنید.

5. بانک شما هیچگاه اطلاعات شخصی تان را از طریق ایمیل درخواست یا ارسال نمی کند.

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:وبگردی,امنیت اطلاعات در وبگردی, :: 19:59 :: توسط : گل یاس

خوردن شام عده‌ای از افراد برای اینکه لاغر شوند و یا رژیم‌های خاص غذایی دارند از غذا خوردن در شب پرهیز می‌کنند اما اسلام تأکید زیادی به شام خوردن کرده است که از جمله می‌توان به حدیث امام رضا اشاره کرد امام صادق علیه السلام می‌فرمایند :خوردن شام را وامگذار هر چند به سه لقمه نان با نمک باشد . 


تا به حال به جاهای مختلفی برای خوردن غذا رفته‌اید که انسان‌هایی با رفتارشان شما را ناراحت کرده و یا آداب صحیح غذا خوردن را رعایت نکرده اند و یا در غذا خوردن حریم ادب را رعایت نمی‌کنند در این باره اندیشیده اید؟ آیا اندیشیده‌اید که غذا خوردن نیز در اسلام آداب و اخلاقی دارد و این هم بخشی از زندگی اجتماعی ماست که اسلام برای آن نیز برنامه ریخته است و برای آن اصولی طراحی کرده است که برای شما برخی از آن‌ها را بیان می‌کنیم.

پرهیز از خوردن غذا قبل از گرسنگی

در اسلام تأکید شده است تا گرسنه نشدید از غذا خوردن پرهیز کنید تا سلامت بمانید از امامان آمده است که تا زمانی که گرسنه نشدید چیزی نخورد و آنگاه هم که خواست بخورد بگوید: "به نام خدا"


خوردن نمک با غذا

در اسلام تأکید شده است که غذا را با نمک شروع کنید که البته دلایل علمی دارد امام علی علیه السلام می‌گویند در شروع به غذا نمک بخورید اگر بدانید چه خاصیتی دارد نمک را به جای دیگر داروها استفاده می‌کردید (طب الائمه ص 70)


.
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:غذا,آداب غذا خوردن,آداب غذا خوردن در اسلام, :: 13:44 :: توسط : گل یاس

همه ما می‌دانیم مسواک زدن یکی از ساده ‌ترین و بهترین راهها برای حفظ سلامت دندان‌ها است. اما پرسشی که برای کاربران ما وجود دارد این است که بهترین زمان مسواک زدن چه موقع می باشد؟ در شبانه روز چند بار مسواک بزنیم و نحوه صحیح مسواک زدن چگونه است؟ و... .

پاسخ این است که : حداقل 2 بار در روز دندان‌های خود را مسواک بزنیم، زمان مسواک زدن باید 5 دقیقه طول بکشد.

بهترین زمان مسواک زدن قبل از خواب شب است و در مرحله دوم در هنگام صبح است . البته بهتر است روزی سه بار مسواک زده شود ولی مسواک قبل از خواب و در هنگام صبح ضروری است.

اما دقت کنید زمان‌هایی که در طول روز بیشتر می‌خورید و می‌آشامید، باید بیشتر از مسواک استفاده کنید.

مسواک زدن درست به از بین بردن پلاک‌های دندان کمک می‌کند. باکتری‌های موجود در پلاک دندان عامل ایجاد 2 بیماری مهم دهان و دندان هستند: پوسیدگی دندان‌ها و بیماری‌های لثه.
همین مسواک زدن که عامل مهم سلامتی دهان و دندان و در نتیجه کل بدن است،
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:مسواک زدن,زمان مناسب برای مسواک زدن, :: 10:20 :: توسط : گل یاس

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ خودتان خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیأت رهروان بصیر حسینی آبینه و آدرس abnieh313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 212
بازدید هفته : 282
بازدید ماه : 279
بازدید کل : 28238
تعداد مطالب : 403
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content